Menü
Kontaktinformācija Vēlmju saraksts Meklēt
Doppelherz zīmola vēsture

Doppelherz zīmola vēsture

Zīmolam Doppelherz ir senas tradīcijas, un tas simbolizē divu siržu spēku. Doppelherz piedāvā dažādus augstas kvalitātes vitamīnus, minerālvielas, augu ekstraktus un īpašas barības vielas aktīvam un veselīgam dzīvesveidam. Šeit jūs varat uzzināt vairāk par Queisser Pharma veiksmes stāstu.

Doppelherz uztura bagātinātāji: vācu kvalitāte, uz kuru varat paļauties!

mūsdienās
Starptautiskā līmenī un tuvu klientiem

2021

Doppelherz visā pasaulē: Doppelherz produkti tagad ir pieejami visā pasaulē. Pateicoties 6 meitasuzņēmumiem un neskaitāmiem partneriem vairāk nekā 60 valstīs, Doppelherz produkti ir pieejami visā pasaulē. Kā arī produkti tiek arvien vairāk un precīzāk izplatīti un reklamēti internetā. Vairāk nekā 550 darbinieku gādā, lai Doppelherz varētu tikt galā ar pastāvīgi pieaugošo veselības produktu pieprasījumu. Un, pateicoties nesen atklātajam loģistikas centram Vācijas ziemeļos, Flensburga saglabā savu vietu kā Doppelherz centrāle.

2016

Jaunākās produktu reklāmas tiek veidotas arī tiešsaistes formātiem, piemēram, Instagram un Facebook, kur tiek uzturēts tiešs kontakts ar klientiem. Līdztekus tirdzniecībai veikalos produkti tiek izplatīti arī caur tiešsaistes platformām, tostarp Amazon.
 
Bulgārijā piektais meitasuzņēmums tika dibināts 2016. gada beigās. Jau pēc sešiem mēnešiem Polija sekoja piemēram.

2010 - 2015
Zīmols visai ģimenei

2014

Doppelherz ir tirgus līderis Vācijas bezrecepšu ārstniecības līdzekļu segmentā pārtikas mazumtirdzniecības veikalos un aptiekās.

2013

Tiek dibināti meitasuzņēmumi Ukrainā un Rumānijā. Turcija seko piemēram 2014. gada sākumā.

2011

Doppelherz zīmols gadu gaitā ir mainījies. No sirds, vitalitātes un enerģijas profilaktiskajiem līdzekļiem uzņēmums ir izaudzis līdz plašam klāstam medikamentu un uztura bagātinātāju visai ģimenei.

2000 - 2010
Produktu portfeļa paplašināšana

2000

Doppelherz zīmols vairs nav tikai slavenā tonika sinonīms. Izmantojot devīzi "viss, ko vēlas jūsu sirds", Doppelherz velta visas praktiskās zināšanas jaunu produktu izstrādei. Līdztekus tonikam bez alkohola un cukura sastāvā (Vital Tonikum N) Doppelherz ir kļuvis par vienu no vadošajiem zīmoliem ķiploku, žeņšeņa, vitamīnu un minerālvielu, kā arī omega-3 produktu segmentā.

1980 - 2000
TV kampaņas ar kulta statusu

1996

Doppelherz produkti tagad ir pieejami arī ārzemēs. Sākotnēji eksporta darbība ir vērsta uz Austrumeiropu.

1982

Doppelherz unikālais tēls 1982. gadā iegāja Vācijas televīzijas vēsturē. Televīzijas reklāmas kampaņa tika aizsākta 80. gadu sākumā un pārraidīta daudzu gadu garumā. Tā ātri vien ieguva kulta statusu, un to joprojām atceras daudzi klienti.

1960 - 1980
Queisser Pharma dibināšana

1970. gadi

Abi nami galu galā apvienojās Queisser Pharma. Kopš 70. gadiem uzņēmums pieder HGDF ģimenes holdingam, kas ir sens ģimenes uzņēmums no Flensburgas Vācijā.

1920 - 1960
Plaši pazīstamais Doppelherz toniks

1950. gadi

Tonika popularitāte ātri pieaug, pateicoties intensīvām reklāmas kampaņām. Pārsteidzošais zīmola simbols, kurā attēlotas divas sirdis, miljoniem cilvēku drīz vien kļuva par dzīvības, veselības un labklājības simbolu. Piecdesmitajos gados toniku popularizēja jautras mājsaimnieces, tērptas sarkanās un melnās drēbēs.

1921

Doppelherz toniks tiek izplatīts pirmo reizi un reģistrēts kā preču zīme.

1890 - 1920
Pirmsākumi

1919

Mūsdienu uzņēmuma Queisser Pharma otro atzaru izveidoja farmaceits Josefs Pīters Hennes no Esenes Vācijā. 1919. gadā viņš izstrādāja oriģinālo mūsdienu Doppelherz® tonika formulu no augiem un citām dabīgām izejvielām.

1897

Queisser Pharma aizsākumi meklējami 1897. gadā nelielā farmācijas rūpnīcā Hamburgā. Farmaceits Alfrēds Kvaisers bija ieradies no Drēzdenes apgabala uz Hamburgu, lai gūtu panākumus kā ražotājs. Viņš koncentrējās uz tādu veselības un skaistumkopšanas līdzekļu ražošanu kā krēmi, šķidrās ziepes un zobu pasta. Neskatoties uz sarežģītajiem apstākļiem, Alfrēdam Kvaiseram izdevās nepārtraukti paplašināt uzņēmumu. Viņš to paveica, pateicoties savam uzņēmēja talantam, zinātnieka spējām un prasmēm veidot radošas reklāmas kampaņas.  

1890